Poza jedną, kluczową sceną film nie bazuje na budowaniu relacji emocjonalnych z widzem, natomiast jest on wizją ewentualnej przyszłości. Temat wykorzystania i przetworzenia danych osobistych w dzisiejszym świecie staje się coraz ważniejszy. Dla mnie istotne było zaprezentowanie w filmie bliskiej i bezpośredniej przyszłości. Akt pierwszy rozgrywa się współcześnie i dzięki temu umożliwia widzowi odniesienie się do tego, co ogląda. Epilog, który ma miejsce w roku 2019, pokazuje znany nam świat o jeden lub dwa kroki dalej. Nie jest to film science fiction.
Ur. 1987; studia na Wydziale Sztuki Mediów i Scenografii ASP w Warszawie (2007–2010 i 2011–2013) oraz w Mistrzowskiej Szkole Reżyserii Filmowej Andrzeja Wajdy (2010–2011). Stypendium Rektora ASP w Warszawie 2008/2009 i 2011–2013, Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2009/2010. Zajmuje się filmem i fotografią. Asystent reżysera przy filmie Magda, reż. I. K. Stelmach, 2009; stand-by-prop trainee przy filmie The Ghost Writer, reż. R. Polański, 2010. Wystawa indywidualna LittleBigChina, Instytut Kultury Chińskiej, Berlin 2010. Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2012. III nagroda na Deutsches Jugendvideofestival 2005, wyróżnienie na IV Warszawskim Festiwalu Fotografii Artystycznej 2008 oraz festiwalu multimedialnym Nice to meet you, Berlin 2008; III nagroda na międzynarodowym festiwalu multimedialnym Szajna Multimedia Festiwal – Rzeszów 2008; nagroda specjalna za innowacyjną technikę narracji (w filmie Next) na Deutscher Jugendvideopreis 2011