W zamyśle mój projekt miał być lekarstwem na kryzys przestrzeni centralnej, dotykający dzisiejsze metropolie. Miasto jest żywą materią, która sama determinuje funkcje będące odpowiedzią na aktualne zapotrzebowania mieszkańców. Chciałam stworzyć narzędzie powstrzymujące ucieczkę dotychczasowej funkcji kulturalnej z centrum. Starałam się jednocześnie, aby mój projekt nie był kolejnym sztucznie wygenerowanym elementem na mapie Warszawy. Uważam, że moim zadaniem jako projektanta było wsparcie już istniejących instytucji powiązanych z kulturą.
Ur. 1988; studiowała Architekturę Wnętrz w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych (2007–2011) oraz na Wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2011–2013). Podyplomowe studia Projektowanie Wzornicze w Zarządzaniu Rozwojem Nowego Produktu w Szkole Głównej Handlowe (2012–2013). Zajmuje się architekturą wnętrz i wzornictwem przemysłowym. Pracuje dla sklepu z projektami polskich twórców Pan Popi w Warszawie. III miejsce w konkursie na Pamiątkę z Polski organizowanym przez CEPELIĘ oraz wyróżnienie za But rodzinny w konkursie Przetwory.